Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Golfblog, omdat we er nooit genoeg van krijgen!

Golfregel, de bal raakt de tas, wat nu?

  • Geplaatst op
  • Door Koen Kornegoor
  • 0
Golfregel, de bal raakt de tas, wat nu?

Het overkomt natuurlijk de beste.. je hebt een subtiel chipje in gedachten, maarrr helaas. Daar is die vervelende shank weer en je bal raakt je eigen golftas (of die van je flightgenoot). Wat nu? een strafslag, terug plaatsen of gewoon verder? Lees hier wat de regels er over zeggen:

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »